TOPdesk

TOPdesk palvelunhallintaohjelmisto

 

Tarjoa parempi asiakaskokemus

TOPdesk on nopein tie erinomaiseen palveluntarjontaan. Ratkaisumme on rakennettu varmistamaan organisaatiosi joustava toiminta ja tarjoamaan ylittämätön käyttäjäkokemus. Työskentele kanssamme ja vapauta organisaatiosi piilevä potentiaali. Konsulttimme avulla saat juuri yrityksellesi optimoidun palveluratkaisun. Takaamme prosessienne, tiimityöskentelytaitojenne ja palveluidenne laadun nousevan uudelle tasolle.

 

 

Paras ratkaisu tukipalveluita tuottaville yrityksille ja osastoille

TOPdesk on täydellinen työkalu tukemaan osastorajat ylittäviä, koko yrityksen kattavia prosesseja.  Työtehtävien jakaminen niin osastojen sisällä kuin niiden ulkopuolellekin on helppoa. Kaikki tukea antavat osastot voivat toimia yhdessä yhdellä työkalulla. Se auttaa nostamaan työtehoa ja parantamaan asiakastyytyväisyyttä.

TOPdesk pystyy tarjoamaan paljon ominaisuuksia kaikille palveluja tuottaville osastoille. Ominaisuudet on koottu moduuleiksi, joista voi tarpeiden mukaan koota omanlaisen kokonaisuuden. TOPdeskin käyttö voi alkaa pienestä, ja sitä on helppo laajentaa myöhemmin mikäli uusille ominaisuuksille on tarvetta.

TOPdesk auttaa parantamaan palveluidenne laatua

 

Me kasvamme kanssanne

Jos haluat, että osastosi tarjoaa parasta palvelua, käytä asiantuntemustamme apuna - kun kasvatte, me kasvamme mukana.

Optimoitu käyttäjäkokemus 

Tuota parhaita mahdollisia palveluita hyödyntämällä helppokäyttöistä, innovatiivista ja ajantasalla olevaa ohjelmistoa.

Työskennelkää yhdessä eri osastoilla

Luo yhteinen palvelupiste koko organisaatiollenne, käytä apuna sisäänrakennettuja toimintoja.

Saumattomat integraatiot

Rakenna verkostoja TOPdeskin ja muiden ohjelmistojen välille. Näin optimoit palvelujen tehokkuuden.

Katso tästä linkistä minkälaisiin ongelmiin yritykset ovat törmänneet palvelun tuotannossaan, ja kuinka TOPdesk voi auttaa ratkaisemaan näitä ongelmia.

Todellinen ESM-työkalu

 

TOPdesk on monipuolinen ohjelmisto. Sen prosessit pohjautuvat ITIL:iin, joka on IT-palvelunhallinnan perusta. TOPdesk on täysin ITIL:in mukainen. Silti sen käyttö ei rajoitu vain IT-osastolle, koska ITIL-prosesseja voidaan hyödyntää myös muiden osastojen palvelunhallinnassa. Siksi TOPdesk on koko yrityksen palvelunhallintaohjelmisto, todellinen Enterprise Service Management työkalu.  TOPdeskin käyttämistä useilla osastoilla puoltaa myös sen joustava hinnoittelu. Valittaessa loppukäyttäjäperusteinen hinnoittelu, laajentuminen myöhemmin uusille osastoille ei tuo lisäkustannuksia.

TOPdesk IT-osastolla

Tehosta IT-tukea helpolla tapahtuman rekisteröinnillä, tehokkaalla resurssisuunnittelulla ja dynaamisilla raportointivaihtoehdoilla.

TOPdesk kiinteistöpalveluissa

Hallinnoi kaikkia palveluita, työtehtäviä, sopimuksia, kiinteistöomaisuutta jne.

Monta hyvää syytä valita TOPdesk

  • Helppo käyttää –  käyttöliittymä on voittanut lukuisia palkintoja
  • Nopea käyttöönotto ei vaadi kuukausien ulkopuolista konsultointia – pääsette heti töihin
  • Shared Service lähestymistapa – tiedon ja toimintatapojen levittäminen koko organisaatioon
  • Käy kaikille osastoille – IT-, FM-, HR- tukiprosesseihin, markkinointiin, asiakastukeen jne.
  • Koko organisaation yhteinen tietokanta
  • Täydellinen integroitavuus – voitte edelleen käyttää tuttuja työkalujanne, TOPdesk toimii yhteisenä käyttöliittymänä
  • Perustuu parhaisiin käytäntöihin – yli 25 vuoden ja 7000 toteutuksen kansainvälinen kokemus
  • Toimii Suomen kielellä – etu etenkin itsepalveluportaalin käytössä
  • Standardien mukainen – ITIL, ISO, ASL, BiSL,SOX, GDPR
  • Paras laatu edulliseen hintaan – lyhyt takaisinmaksuaika
  • Helposti laajennettavissa – moduulien lisääminen helppoa, eikä laajentuminen uusille osastoille tuo lisäkustannuksia

 

Lyhyt takaisinmaksuaika

Loistavat käyttäjäarviot

Ohjelmistona TOPdesk on helppo ja kiehtova. Se ei ole vain mukava ja innostava käyttää, vaan myös helposti ja nopeasti käyttöönotettavissa. TOPdesk on saanut käyttäjiltään lähes poikkeuksetta hyvää palautetta, niin ohjelmistostaan kuin asiakaslähtöisistä konsultointipalveluistaan. Eri tutkimuslaitosten tekemissä asiakastutkimuksissa TOPdesk on saanut alallaan parhaat arviot. Katso tästä Gartnerin peerinsights asiakasarvioinneista.

Lataa tästä kolme opasta parempaan palvelunhallintaan