TOPdesk palvelunhallintaohjelmisto
Tarjoa parempi asiakaskokemus
TOPdesk on nopein tie erinomaiseen palveluntarjontaan. Ratkaisumme on rakennettu varmistamaan organisaatiosi joustava toiminta ja tarjoamaan ylittämätön käyttäjäkokemus. Työskentele kanssamme ja vapauta organisaatiosi piilevä potentiaali. Konsulttimme avulla saat juuri yrityksellesi optimoidun palveluratkaisun. Takaamme prosessienne, tiimityöskentelytaitojenne ja palveluidenne laadun nousevan uudelle tasolle.
Paras ratkaisu tukipalveluita tuottaville yrityksille ja osastoille
TOPdesk on täydellinen työkalu tukemaan osastorajat ylittäviä, koko yrityksen kattavia prosesseja. Työtehtävien jakaminen niin osastojen sisällä kuin niiden ulkopuolellekin on helppoa. Kaikki tukea antavat osastot voivat toimia yhdessä yhdellä työkalulla. Se auttaa nostamaan työtehoa ja parantamaan asiakastyytyväisyyttä.
TOPdesk pystyy tarjoamaan paljon ominaisuuksia kaikille palveluja tuottaville osastoille. Ominaisuudet tarjotaan kolmessa paketissa: Essential, Engaged ja Excellent. Essential tarjoaa itsepalveluportaalin ja perusominaisuudet laadukaaseen häiriön- ja omaisuudenhallintaan. Engaged-paketissa tulee mukaan muutoksenhallinta, sopimukenhallinta, ongelmanhallinta, operaationhallinta ja kyselytutkimusosio. Exellence-paketti sisältää lisäksi projektinhallinnan, verkkokaupan sekä parhaat tukipalvelut ja toimintatakuut. TOPdeskin käyttö voi alkaa pienestä, ja sitä on helppo laajentaa myöhemmin vaihtamalla pakettia, mikäli uusille ominaisuuksille on tarvetta.
TOPdesk auttaa parantamaan palveluidenne laatua

Me kasvamme kanssanne
Jos haluat, että osastosi tarjoaa parasta palvelua, käytä asiantuntemustamme apuna - kun kasvatte, me kasvamme mukana.

Optimoitu käyttäjäkokemus
Tuota parhaita mahdollisia palveluita hyödyntämällä helppokäyttöistä, innovatiivista ja ajantasalla olevaa ohjelmistoa.

Työskennelkää yhdessä eri osastoilla
Luo yhteinen palvelupiste koko organisaatiollenne, käytä apuna sisäänrakennettuja toimintoja.

Saumattomat integraatiot
Rakenna verkostoja TOPdeskin ja muiden ohjelmistojen välille. Näin optimoit palvelujen tehokkuuden.
Katso tästä linkistä minkälaisiin ongelmiin yritykset ovat törmänneet palvelun tuotannossaan, ja kuinka TOPdesk voi auttaa ratkaisemaan näitä ongelmia.
Todellinen ESM-työkalu
TOPdesk on monipuolinen ohjelmisto. Sen prosessit pohjautuvat ITIL:iin, joka on IT-palvelunhallinnan perusta. TOPdesk on täysin ITIL:in mukainen. Silti sen käyttö ei rajoitu vain IT-osastolle, koska ITIL-prosesseja voidaan hyödyntää myös muiden osastojen palvelunhallinnassa. Siksi TOPdesk on koko yrityksen palvelunhallintaohjelmisto, todellinen Enterprise Service Management työkalu.
TOPdesk IT-osastolla
Tehosta IT-tukea helpolla tapahtuman rekisteröinnillä, tehokkaalla resurssisuunnittelulla ja dynaamisilla raportointivaihtoehdoilla.
TOPdesk kiinteistöpalveluissa
Hallinnoi kaikkia palveluita, työtehtäviä, sopimuksia, kiinteistöomaisuutta jne.
Monta hyvää syytä valita TOPdesk
- Helppo käyttää – käyttöliittymä on voittanut lukuisia palkintoja
- Nopea käyttöönotto – ei vaadi kuukausien ulkopuolista konsultointia – pääsette heti töihin
- Shared Service lähestymistapa – tiedon ja toimintatapojen levittäminen koko organisaatioon
- Käy kaikille osastoille – IT-, FM-, HR- tukiprosesseihin, markkinointiin, asiakastukeen jne.
- Koko organisaation yhteinen tietokanta
- Täydellinen integroitavuus – voitte edelleen käyttää tuttuja työkalujanne, TOPdesk toimii yhteisenä käyttöliittymänä
- Perustuu parhaisiin käytäntöihin – yli 25 vuoden ja 7000 toteutuksen kansainvälinen kokemus
- Toimii Suomen kielellä – etu etenkin itsepalveluportaalin käytössä
- Standardien mukainen – ITIL, ISO, ASL, BiSL,SOX, GDPR
- Paras laatu edulliseen hintaan – lyhyt takaisinmaksuaika
- Helposti laajennettavissa – moduulien lisääminen helppoa, eikä laajentuminen uusille osastoille tuo lisäkustannuksia

Lyhyt takaisinmaksuaika

Loistavat käyttäjäarviot
Ohjelmistona TOPdesk on helppo ja kiehtova. Se ei ole vain mukava ja innostava käyttää, vaan myös helposti ja nopeasti käyttöönotettavissa. TOPdesk on saanut käyttäjiltään lähes poikkeuksetta hyvää palautetta, niin ohjelmistostaan kuin asiakaslähtöisistä konsultointipalveluistaan. Eri tutkimuslaitosten tekemissä asiakastutkimuksissa TOPdesk on saanut alallaan parhaat arviot. Katso tästä Gartnerin peerinsights asiakasarvioinneista.




Lataa tästä kolme opasta parempaan palvelunhallintaan
