TOPdeskin asiantuntija- ja koulutuspalvelut
Ota kaikki hyöty konsulointikokemuksestamme ja löydä palvelutarjontanne mahdollisuudet
Haluatteko kehittää palvelutarjontaanne askelen eteenpäin? TOPdeskilla on noin 25 vuoden kokemus konsultoinnista palveluhallinnan alalla – ja me haluamme jakaa tietämyksemme. Tiimimme on käytettävissänne joko etänä tai paikan päällä, oli kyse sitten ohjelmiston käyttöönotosta tai prosessienne kehittämisestä.
Jokainen organisaatio on erilainen. Konsulttimme toimii oppaana, jonka kanssa rakennatte yhdessä teille parhaan palveluratkaisun. Konsultti antaa tukea, auttaa muotoilemaan päämääriä ja suunnittelee prosesseja teidän kanssanne. Konsulttimme räätälöi kanssanne ratkaisun, jonka avulla saatte tyytyväisimmät asiakkaat erittäin kustannustehokkaasti.
”TOPdeskin konsultit ovat ystävällisiä ja avuliaita. Heidän avullaan käyttöönotto sujui nopeammin ja helpommin kuin olin olettanut. Koskaan aikaisemmin käyttöönotto ei ole sujunut näin hyvin.”
”TOPdesk on kaikista käytännönläheisin yritys, jonka kanssa olen 10 viime vuoden aikana työskennellyt”
Derek Galipeau, DSBN (District School Board of Niagara)

TOPdeskin käyttöönotto ja konsultointipalvelut

Uuden palvelunhallintatyökalun käyttöönotto ei ole aina helppoa. Me autamme teidät alkuun TOPdesk ohjelmiston kanssa. Samalla autamme parantamaan ja yhtenäistämään organisaationne palveluprosesseja.
Mitä tahansa tarvitsette – on se sitten datan siirtoa vanhasta järjestelmästä tai yksinkertainen mutta kokonaisvaltainen tietohallintoprosessi – me annamme teille apua ja varmistamme, että koko järjestelmä on otettu käyttöön nopeasti ja ilman ongelmia.
Jos haluatte myöhemmin ottaa käyttöön uusia moduuleja tai toimintoja, tai kaipaatte apua kohtaamanne ongelman kanssa, me olemme käytettävissä. Konsulttimme ovat vain puhelun päässä. He voivat auttaa kaikessa ohjelmistoteknisistä ohjeista ulkopuolisten ohjelmistojen integrointiin.
Parantakaa prosessejanne ja tehkää tietohallinnostanne ammattimaista, vähentäkää saapuvia tikettejä itsepalvelun avulla ja tuokaa palvelunne paremmin esiin. Missä tahansa tarvitsette apua me tulemme ja teemme työtä yhdessä tiimisinne kanssa, jotta pääsette tavoittelemaanne päämäärään.
Nelivaiheinen käyttöönotto
TOPdeskin konsultit ovat käytännönläheisiä ja päämäärätietoisia. Heidän avullaan optimoitte toimintonne ja prosessinne. Me otamme työntekijänne mukaan prosessiin heti alusta, ja autamme heitä harjoittelun ja opastuksen avulla saamaan kaiken irti TOPdesk-ohjelmistosta. Päämääränä on se, että kun konsulttimme on tehnyt työnsä TOPdesk-vastaavanne osaavat itse hallinnoida ja täydentää ohjelmistoa. He pystyvät tekemään integraatioita, ottamaan käyttöön uusia moduuleita jne. Luonnollisesti TOPdeskin tuki ja konsultit ovat tarvittaessa vain yhteydenoton päässä.

Projektin haltuunotto
Konsulttimme arvioi kuinka TOPdesk voi auttaa teitä saavuttamaan päämääränne ja laatii käyttöönottosuunnitelman, jossa yksilöidään kuka tekee ja mitä tehtäviä.

Toteutus
Konsulttimme optimoi ohjelmiston tukemaan parhaiten teidän palvelunhallintaprosesseitanne. Se parantaa organisaationne tukitiimien yhteistyötä.

Loppukäyttäjien mukaan tuominen
TOPdeskin itsepalveluportaali on palvelukatalogi ja tietokanta, jossa käyttäjät voivat tehdä palvelupyyntöjä ja löytää itse vastauksia useimmin kysyttyihin kysymyksiin. Konsultti auttaa ottamaan käyttöön tämän itsepalveluominaisuuden.

Harjoittelu ja alun käyttötuki
Työntekijöillenne annetaan kaikki tieto TOPdeskista ja palvelunhallintaprosesseista. Konsulttimme auttaa vastuuhenkilöitänne TOPdeskin käytäntöön viemisessä ja vastaa kaikkiin esiin tulleisiin kysymyksiin.
TOPdesk ohjelmisto, palvelut ja tuki
TOPdesk ohjelmisto
TOPdesk pilvipalvelu (SaaS)
- ei vaadi asennuksia
- ei vaadi teknistä ylläpitoa - TOPdesk valvoo 24/7
- automaattiset varmuuskopiot
- korkealuokkainen turvallisuus - ISAE3000 sertifioitu
- ominaisuuksia kehitetään koko ajan - päivitykset noin viikon välein
Saatavana myös TOPdesk on-premise-ratkaisuna


TOPdesk palvelut ja tuki
-
Käyttöönotto- ja parhaimmat käyttötavat-konsultointi
-
Koulutuspalvelut
-
TOPdesk Marketplace – valmiita järjestelmä-integraatioita
-
Service Desk-tuki
-
TOPdesk Extranet(24/7 internettuki)
-
TOPdesk yhteisö
-
TOPdesk Magazine ja uutiskirjeet
TOPdeskin hinnoittelumalli
Mihin TOPdeskin hinnoittelu perustuu?
TOPdeskilla on ainutlaatuinen lisensointimalli. Tuet sitten laajaa joukkoa ulkoisia asiakkaita tai käytät TOPdeskia organisaation sisäisesti, saat aina parhaan hinnan tarpeitasi ajatellen. TOPdeskin hinnoittelu perustuu kahteen tekijään.

Moduulimäärä
TOPdesk rakentuu moduuleista. Se tarkoittaa sitä, että maksat vain siitä mitä tarvitset. Voit hyvin aloittaa pienestä, esimerkiksi itsepalveluportaalista, ja laajentaa moduulimäärää bisneksesi tarpeiden kasvaessa. Voit myös poistaa vähälle käytölle jääneitä moduuleita.

Operaattori- tai loppukäyttäjämäärä
TOPdeskin joustava lisenssimalli perustuu loppukäyttäjien tai operaattoreiden määrään. Voit valita sen mukaan kumpi määrittely on teille edullisempi. Jos käytätte TOPdeskia organisaationne sisällä, loppukäyttäjämäärä on tiedossa, ja usein sen perusteella hinta on edullisempi. Jos taas tuette suurta joukkoa ulkopuolisia asiakkaita, voi operaattorimalli tulla edullisemmaksi.
Haluatko tietää lisää hinnoistamme tai kysyä jotakin muuta TOPdeskista?
Täytä alla oleva yhteydenottolomake ja tarkenna mistä haluat lisätietoa.
Jos haluat tietää tarkemmin hinnoittelustamme, voit pohjustaaksesi asiaa kertoa muutamia perustietoja: operaattorien tai loppukäyttäjien määrän, mitä moduuleja haluatte TOPdeskiinne (katso tästä kuvaus moduuleista) ja tietenkin lyhyt kuvaus liiketoiminnastanne. Niillä pääsemme jo pitkälle.
Halutessasi voimme sopia myös tapaamisen, jossa kartoitamme tilannettanne tarkemmin.
