TOPdesk ITSM-työkaluna

ITSM-työkalu

Haluatko tehokkaan IT-helpdeskin? Enää ei tarvitse etsiä.

Jos toimit IT-osastolla, kätesi ovat aina täynnä työtä. Autatte unohtuneiden salasanojen, äkillisten verkko-ongelmien ja laitetilausten kanssa – mieluiten heti kuin jonkin ajan päästä. Mitä jos voisit helpottaa helpdeskinne kiireitä? TOPdeskin ITSM-työkalu on helppo tapa automatisoida ITSM- prosessejanne. Nosta tehoa, vähennä kustannuksia ja lisää asiakkaidenne tyytyväisyyttä.

Change and release Management Hallinnoi helposti työnkulkuja ja muutoksia organisaatiossanne - Lue enemmän muutoksenhallinnasta

Asset Management                   Rekisteröi ja jäljitä konfiguraation rakenneosat (CI) - Lue enemmän omaisuudenhallinnasta

Dashboard and Reporting                  Mittaa käyttäjiesi tyytyväisyyttä ja osastosi suorituskykyä - Lue enemmän raportoinnista

Incident Management              Rekisteröi ja käsittele valituksia, toiveita ja pyyntöjä - Lue enemmän tapahtumanhallinnasta

Itsepalveluportaali               Asiakkaanne voivat  löytää vastauksia sekä tehdä ja jäljittää pyyntöjä 24/7 - Lue enemmän itsepalveluportaalista

Operations Management               Aikatauluta, siirrä, prosessoi ja valvo toimintoja organisaatiossasi.

Problem Management                     Nosta esiin piilevät syyt organisaationne rakenteellisiin ongelmiin.

Request Fulfilment                     Hallinnoi palvelupyyntöjä ja tue käyttäjiäsi mistä tahansa paikasta.

Resource Management                      Pysy selvillä työntekijöidesi  käytettävyydestä ja työmäärästä.

Knowledge Management                         Nosta itsepalvelun käyttöastetta julkaisemalla useimmiten kysyttyjä kysymyksiä ja standardiratkaisuja.

Service Catalogue Management    Hallinnoi helposti yleiskatsausta tarjoamistanne palveluista.

Supplier Service Level Management    Rekisteröi sopimukset turvataksesi  palveluidenne laatu.

Toiminnot, jotka tukevat ITSM-prosessejanne ja perustuvat ITIL:iin

Käsittele helposti kysymyksiä, vikailmoituksia ja reklamaatioita

Rekisteröi ja käsittele häiriöitä tehokkaammin missä tahansa. ”Häiriönhallinta auttaa meitä ratkaisemaan tapahtumia paljon nopeammin kuin ennen. Liikkeemme voivat nyt keskittyä myymään tuotteitaan.”  JYSK

Hallinnoi IT-omaisuutenne muutoksia

Työnkulkujen hallinnointi organisaatiossasi voi olla vaikea tehtävä. TOPdeskin työkalujen avulla selviät siitä helpommin. Riippumatta siitä koordinoitteko ohjelmistopäivityksiä vai vaihdatteko työasemia, kaikki työhön osallistuvat tietävät tarkasti, mitä tekevät ja milloin.

Paranna asiakastyytyväisyyttä: anna käyttäjienne auttaa itse itseään

Itsepalveluportaali tarjoaa loppukäyttäjälle helpon tavan löytää kaipaamaansa informaatiota – ilman teidän apuanne. Loppukäyttäjä voi rekisteröityä helposti ja seurata pyyntöjensä tilaa tai löytää standardiratkaisuja tietokannasta.

”Itsepalveluportaalimme ansiosta toimintaan johtavat  ilmoitukset ovat vähentyneet ja meillä on enemmän aikaa varsinaiseen ongelmanratkaisuun.”                            Maastricht council

Tee yleiskatsaus IT-omaisuuden tilanteeseen ja sijaintiin

Yritysomaisuuden rekisteröinti on nopeaa ja helppoa Konfiguraationhallintamoduulissa. Pysyt aina selvillä IT-välineistönne ja ohjelmistojenne tilanteesta.

Mittaristo ja raportointi

Pysy perillä siitä, miten osastosi suoriutuu tehtävistään. TOPdesk tarjoaa selkeän mittariston ja KPI:t raporttejanne varten. Voit laatia näkemyksellisiä raportteja muutamalla helpolla toimenpiteellä. Ne auttavat mittaamaan asiakastyytyväisyyttä ja osastonne suoriutumista.

Resurssienhallinta

Ole perillä alaistesi työtaakasta ja käytettävyydestä. Näiden toimintojen avulla saat kuvan osaston ja yksilöiden työtilanteesta, ja muuttelet helposti osaston työaikataulua. Näet ketkä ovat työssä ja  minkä parissa he työskentelevät. Uusien työtehtävien jakaminen käy helposti drag-and-drop-tyyliin.