TOPdesk

TOPdesk palvelunhallintaohjelmisto

 

Paras ratkaisu tukipalveluita tuottaville yrityksille ja osastoille

 

TOPdesk on täydellinen työkalu tukemaan osastorajat ylittäviä, koko yrityksen kattavia prosesseja.  Työtehtävien jakaminen niin osastojen sisällä kuin niiden rajojen ulkopuolellekin on helppoa. Kaikki tukea antavat osastot voivat toimia yhdessä yhdellä työkalulla, joka auttaa nostamaan työtehoa ja parantamaan asiakastyytyväisyyttä.

TOPdesk pystyy tarjoamaan paljon ominaisuuksia kaikille palveluja tuottaville osastoille. Ominaisuudet on koottu moduuleiksi, joista voi tarpeiden mukaan koota omanlaisen kokonaisuuden. TOPdeskin käyttö voi alkaa pienestä, ja sitä on helppo laajentaa myöhemmin mikäli uusille ominaisuuksille on tarvetta.

Kymmenen syytä valita TOPdesk

  • Helppo käyttää – käyttöliittymä on voittanut lukuisia palkintoja
  • Shared Service lähestymistapa – tiedon ja toimintatapojen levittyminen koko organisaatioon
  • Nopea käyttöönotto ei vaadi kuukausien ulkopuolista konsultointia – pääsette heti töihin
  • Käy mille tahansa osastolle – IT-, FM-, HR- tukiprosesseihin, markkinointiin, asiakastukeen jne.
  • Täydellinen integroitavuus – voitte edelleen käyttää tuttuja työkalujanne, TOPdesk toimii yhteisenä käyttöliittymänä
  • Perustuu parhaisiin käytäntöihin – yli 20 vuoden ja 5000 toteutuksen kansainvälinen kokemus
  • Toimii Suomen kielellä – etu etenkin itsepalveluportaalin käytössä
  • Yhteensopivuus – ITIL, ISO, ASL, BiSL,SOX, GDPR
  • Paras laatu edulliseen hintaan
  • Helposti laajennettavissa – moduulien lisääminen helppoa ja laajentuminen uusille osastoille ei tuo lisäkustannuksia

TOPdeskin moduulit

Moduuleista koostuva ohjelmisto voidaan koota täsmälleen organisaation tarpeiden mukaiseksi. Turhista ominaisuuksista ei näin ollen tarvitse maksaa. Toisaalta, jos myöhemmin huomataan, että jotakin puuttuu, niin uusien moduulien lisääminen on helppoa.

  • Asset Management
  • Barcode scanner
  • Call Management
  • Change Management
  • Contract Management and SLM
  • Event Management
  • Fleet Management
  • Form Designer
  • Key Management
  • Knowledge Base
  • Long-Term Planning
  • Operations Management
  • Self Service Desk
  • Planboard
  • Problem Management
  • Project Management
  • Property Management
  • Reports and KPIs
  • Reservations Management
  • CTI module
  • Selections: Advanced filtering
  • Stock and Order Management
  • Survey modul
  • TOPdesk Mobile Interface
  • Visitor Registration

Modulaarisuuden vuoksi käyttöönotto on nopea prosessi, jossa TOPdeskin asiantuntijat ovat apunanne. Käyttöönotossa he opastavat kuinka teidän organisaationne saa parhaan hyödyn ohjelmasta ja neuvovat parhaat käyttötavat. He auttavat myös järjestelmäintegraatioissa.

TOPdeskin moduulit kehittyvät jatkuvasti. Uusia ominaisuuksia tulee käyttöön viikoittaisten ilmaisten päivitysten mukana. Myös uusia moduuleita kehitetään.