TOPdeskin tarina
TOPdeskin perustivat yli 25 vuotta sitten Delftissä, Hollannissa, kaksi yliopisto-opiskelijaa. Heidän päämääränään oli auttaa yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ohjelmistolla, joka olisi yksinkertainen ja helppo käyttää.
Sen jälkeen yritys on kasvanut: kahden työntekijän sijaan nykyisin palveluksessa on jo 750 ohjelmiston kehittäjää, tukityöntekijää, markkinointi- ja myyntihenkilöä. Pieni toimisto on laajentunut 15 sivukonttorin maailmanlaajuiseksi verkostoksi.
TOPdesk on edelleen kahden perustajansa omistuksessa, mikä antaa mahdollisuuden toteuttaa yrityksen perusarvoja ohjelmisto- ja palvelutoiminnan kehityksessä. ”Saatamme olla suuria, mutta emme silti ole hylänneet toimintamme ytimessä olevia arvoja: kuunnella asiakkaan tarpeita ja tarjota työntekijöille luotettava, vapaa ja vastuullinen ilmapiiri, jossa voidaan tehdä isoja asioita.”

Topdeskin visio

Standardoitu ja yksinkertainen
Tee asiakkaille asioiminen mahdollisimman helpoksi. Tarjoa heille ohjelmisto, joka on helppo käyttää ja ottaa käyttöön. Aseta kaikki tarjoamanne palvelut ja tuotteet selkeästi esille. Rakenna siten hyvä itsepalveluportaali, joka lisää asiakkaiden omatoimisuutta. TOPdesk tarjoaa loistavan itsepalveluportaalin, josta voit tehdä yrityksenne täydellisen palvelukatalogin.

Enterprise Service Management (ESM)
Asiakkaanne kääntyvät apua tai palveluita tarvitessaan IT-, kiinteistö-, henkilöstö- tai muiden osastojen puoleen - kaikki ne käsittelevät pyyntöjä omalla tavallaan. Säästä asiakkaitanne kaikenlaiselta sähläykseltä tarjoamalla yksi yhteinen palvelupiste, ja jaa myös palvelupyyntöihin liittyvät prosessit. Kun kaikki osastot ovat samalla sivustolla ja sieltä löytyvät kaikki palveluihin liittyvät lomakkeet, kommunikaatio asiakkaiden kanssa muuttuu paljon suoraviivaisemmaksi. Se tekee palveluistanne helpommin löydettäviä hankittavia ja hallittavia. Yksikään osasto ei ole saari - kaikki voivat toimia yhdessä osastorajat ylittävissä prosesseissa. Tätä on ESM ja TOPdesk on ESM-työkalu aidoimmillaan.


Ulkoistettujen palveluiden hallinnointi integraatioiden avulla
Osastollasi on todennäköisesti alihankkijoita ja ulkoistettuja palveluita. Jos heidän palvelunsa ei toimi, joudut jättämään asiakkaasi pulaan. Siksi on tärkeää toimia tehokkaasti yhdessä palveluntarjoajien kanssa. Kuinka se onnistuu? Aloittakaa integroimalla työkalunne. Tämä helpottaa kumpaakin osapuolta hallinnoimaan sopimuksia ja pysymään niiden puitteissa. Kun parannat suhdettasi palveluntuottajaan, jokainen osapuoli hyötyy. TOPdeskin helppo integroitavuus ja sopimusmoduuli käyvät täydellisesti ulkoisten palveluiden hallintaan.
TOPdeskin asiakkaat
Ohjelmistollamme ja palveluillamme autamme laajaa asiakaskirjoa hallinnoimaan ja parantamaan heidän palveluitaan – juuri aloittaneista yrityksistä monikansallisiin suuryrityksiin. Tässä esimerkkejä organisaatioista, jotka käyttävät TOPdeskia.
