TOPdesk yrityksenä

TOPdeskin tarina

TOPdeskin perustivat yli 25 vuotta sitten Delftissä, Hollannissa, kaksi yliopisto-opiskelijaa. Heidän päämääränään oli auttaa yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ohjelmistolla, joka olisi yksinkertainen ja helppo käyttää.

Sen jälkeen yritys on kasvanut: kahden työntekijän sijaan nykyisin palveluksessa on jo 750 ohjelmiston kehittäjää, tukityöntekijää, markkinointi- ja myyntihenkilöä. Pieni toimisto on laajentunut 15 sivukonttorin maailmanlaajuiseksi verkostoksi.

TOPdesk on edelleen kahden perustajansa omistuksessa, mikä antaa mahdollisuuden toteuttaa yrityksen perusarvoja ohjelmisto- ja palvelutoiminnan kehityksessä. ”Saatamme olla suuria, mutta emme silti ole hylänneet toimintamme ytimessä olevia arvoja: kuunnella asiakkaan tarpeita ja tarjota työntekijöille luotettava, vapaa ja vastuullinen ilmapiiri, jossa voidaan tehdä isoja asioita.”

TOPdeskin asiakkaat

Ohjelmistollamme ja  palveluillamme autamme laajaa asiakaskirjoa hallinnoimaan ja parantamaan heidän palveluitaan – juuri aloittaneista yrityksistä monikansallisiin suuryrityksiin. Tässä esimerkkejä yrityksistä, jotka käyttävät TOPdeskia.