ITSM-työkalu

Haluatko tehokkaan IT-helpdeskin? Enää ei tarvitse etsiä.
Jos toimit IT-osastolla, kätesi ovat aina täynnä työtä. Autatte unohtuneiden salasanojen, äkillisten verkko-ongelmien ja laitetilausten kanssa – mieluiten heti kuin jonkin ajan päästä. Mitä jos voisit helpottaa helpdeskinne kiireitä? TOPdeskin ITSM-työkalu on helppo tapa automatisoida ITSM- prosessejanne. Nosta tehoa, vähennä kustannuksia ja lisää asiakkaidenne tyytyväisyyttä.

Change and release Management Hallinnoi helposti työnkulkuja ja muutoksia organisaatiossanne - Lue enemmän muutoksenhallinnasta

Asset Management Rekisteröi ja jäljitä konfiguraation rakenneosat (CI) - Lue enemmän omaisuudenhallinnasta

Dashboard and Reporting Mittaa käyttäjiesi tyytyväisyyttä ja osastosi suorituskykyä - Lue enemmän raportoinnista

Incident Management Rekisteröi ja käsittele valituksia, toiveita ja pyyntöjä - Lue enemmän tapahtumanhallinnasta

Itsepalveluportaali Asiakkaanne voivat löytää vastauksia sekä tehdä ja jäljittää pyyntöjä 24/7 - Lue enemmän itsepalveluportaalista

Operations Management Aikatauluta, siirrä, prosessoi ja valvo toimintoja organisaatiossasi.

Problem Management Nosta esiin piilevät syyt organisaationne rakenteellisiin ongelmiin.

Request Fulfilment Hallinnoi palvelupyyntöjä ja tue käyttäjiäsi mistä tahansa paikasta.

Resource Management Pysy selvillä työntekijöidesi käytettävyydestä ja työmäärästä.

Knowledge Management Nosta itsepalvelun käyttöastetta julkaisemalla useimmiten kysyttyjä kysymyksiä ja standardiratkaisuja.

Service Catalogue Management Hallinnoi helposti yleiskatsausta tarjoamistanne palveluista.

Supplier Service Level Management Rekisteröi sopimukset turvataksesi palveluidenne laatu.
Toiminnot, jotka tukevat ITSM-prosessejanne ja perustuvat ITIL:iin

Käsittele helposti kysymyksiä, vikailmoituksia ja reklamaatioita
Rekisteröi ja käsittele häiriöitä tehokkaammin missä tahansa. ”Häiriönhallinta auttaa meitä ratkaisemaan tapahtumia paljon nopeammin kuin ennen. Liikkeemme voivat nyt keskittyä myymään tuotteitaan.” JYSK

Hallinnoi IT-omaisuutenne muutoksia
Työnkulkujen hallinnointi organisaatiossasi voi olla vaikea tehtävä. TOPdeskin työkalujen avulla selviät siitä helpommin. Riippumatta siitä koordinoitteko ohjelmistopäivityksiä vai vaihdatteko työasemia, kaikki työhön osallistuvat tietävät tarkasti, mitä tekevät ja milloin.
Paranna asiakastyytyväisyyttä: anna käyttäjienne auttaa itse itseään
Itsepalveluportaali tarjoaa loppukäyttäjälle helpon tavan löytää kaipaamaansa informaatiota – ilman teidän apuanne. Loppukäyttäjä voi rekisteröityä helposti ja seurata pyyntöjensä tilaa tai löytää standardiratkaisuja tietokannasta.
”Itsepalveluportaalimme ansiosta toimintaan johtavat ilmoitukset ovat vähentyneet ja meillä on enemmän aikaa varsinaiseen ongelmanratkaisuun.” Maastricht council


Tee yleiskatsaus IT-omaisuuden tilanteeseen ja sijaintiin
Yritysomaisuuden rekisteröinti on nopeaa ja helppoa Konfiguraationhallintamoduulissa. Pysyt aina selvillä IT-välineistönne ja ohjelmistojenne tilanteesta.


Mittaristo ja raportointi
Pysy perillä siitä, miten osastosi suoriutuu tehtävistään. TOPdesk tarjoaa selkeän mittariston ja KPI:t raporttejanne varten. Voit laatia näkemyksellisiä raportteja muutamalla helpolla toimenpiteellä. Ne auttavat mittaamaan asiakastyytyväisyyttä ja osastonne suoriutumista.
Resurssienhallinta
Ole perillä alaistesi työtaakasta ja käytettävyydestä. Näiden toimintojen avulla saat kuvan osaston ja yksilöiden työtilanteesta, ja muuttelet helposti osaston työaikataulua. Näet ketkä ovat työssä ja minkä parissa he työskentelevät. Uusien työtehtävien jakaminen käy helposti drag-and-drop-tyyliin.
